Title
Internet tehnologije u internet okruženju početne nastave matematike
Creator
Parezanović, Duško, 1968-
Copyright date
2012
Object Links
Select license
Autorstvo 3.0 Srbija (CC BY 3.0)
License description
Dozvoljavate umnožavanje, distribuciju i javno saopštavanje dela, i prerade, ako se navede ime autora na način odredjen od strane autora ili davaoca licence, čak i u komercijalne svrhe. Ovo je najslobodnija od svih licenci. Osnovni opis Licence: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/rs/deed.sr_LATN Sadržaj ugovora u celini: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/rs/legalcode.sr-Latn
Language
Serbian
Cobiss-ID
Inventory ID
D-2572
Theses Type
Doktorska disertacija
description
datum odbrane: 03.06.2013.
Other responsibilities
mentor
Pikula, Milenko, 1947-
član komisije
Kočinac, Ljubiša D.
član komisije
Dejić, Mirko, 1953-
član komisije
Mandić, Danimir, 1964-
član komisije
Špijunović, Krstivoje, 1948-
Academic Expertise
Društveno-humanističke nauke
University
Univerzitet u Kragujevcu
Faculty
Učiteljski fakultet
Alternative title
Internet technologies in intranet surrounding of beginners course of mathemacs
Publisher
Крагујевац : [Д. Парезановић],
Format
PDF/A (listova)
description
Прилози.
Умножено за одбрану.
Универзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет у Ужицу., 2012, др књижевних наука.
Библиографија: листови 310-319.
Извод ; Abstract.
Abstract (sr)
Razvoj matematike ukazuje na to da je matematičko znanje ogromno i
da se sve više uvećava. Od celokupnog znanja, samo jedan deo,
transformiše se u oblik pogodan za prenošenje učenicima. Izborom i
transformacijom matematičkih sadržaja, u oblik prihvatljiv učenicima
nastaje nastavni predmet matematika.
Temelj za učenje matematike, u osnovnoj školi predstavlja početna
nastava matematike. Najznačajnija tendencija u svetu, jeste uvođenje novih
tehnologija. Obrazovanje kao bitna ljudska delatnost mora se takođe
orjentisati na uvođenje i primenu novih tehnologija.
Najveći deo rada sadrži predlog mera za unapređenje početne
nastave matematike, kroz ispitivanje mišljenja i stavova učitelja o ulozi
i uticaju informaciono-komunikacionih tehnologija na početnu nastavu
matematike. Rad se bavi i ispitivanjem i izborom matematičkih sadržaja
raspoloživih na Internetu.
Abstract (en)
The development of mathematics shows that knowledgw from this field is
huge and that it is becoming even greater. From all that knowledge just one part
can be transformed in the form suitable to be taught to students. Mathematics is
created by choosing and transforming mathematical contents in the form
acceptable to students.
The base for learning mathematics in primary schoolis the beginner’s
course of mathematics. The most significant tendency in the world is using new
technologies.Education, as important part of human life, must also be orintated on
using and applying new technologies.
The greatest part of the work consists of suggestions of measures for
the improvement of the beginners course in mathematics. We got them by asking
teachers their opinions and attitudes about the role and influence of informationalcommunication technologies on the beginners course in mathematics. The work deals with searching and choosing mathematical contents available on the
internet.
Authors Key words
Matematika
Authors Key words
Nastava
Classification
371.3
Type
monograph
manuscript text - theses
Text
Abstract (sr)
Razvoj matematike ukazuje na to da je matematičko znanje ogromno i
da se sve više uvećava. Od celokupnog znanja, samo jedan deo,
transformiše se u oblik pogodan za prenošenje učenicima. Izborom i
transformacijom matematičkih sadržaja, u oblik prihvatljiv učenicima
nastaje nastavni predmet matematika.
Temelj za učenje matematike, u osnovnoj školi predstavlja početna
nastava matematike. Najznačajnija tendencija u svetu, jeste uvođenje novih
tehnologija. Obrazovanje kao bitna ljudska delatnost mora se takođe
orjentisati na uvođenje i primenu novih tehnologija.
Najveći deo rada sadrži predlog mera za unapređenje početne
nastave matematike, kroz ispitivanje mišljenja i stavova učitelja o ulozi
i uticaju informaciono-komunikacionih tehnologija na početnu nastavu
matematike. Rad se bavi i ispitivanjem i izborom matematičkih sadržaja
raspoloživih na Internetu.
“Data exchange” service offers individual users metadata transfer in several different formats. Citation formats are offered for transfers in texts as for the transfer into internet pages. Citation formats include permanent links that guarantee access to cited sources. For use are commonly structured metadata schemes : Dublin Core xml and ETUB-MS xml, local adaptation of international ETD-MS scheme intended for use in academic documents.